Nivea Clay Fresh Żel pod prysznic z glinką dla kobiet 250 ml
Odcień: Blue Agave & Lavender

Kod produktu: 90541 Dostępność > 10 sztuk
12,03 zł Oszczędzasz 1,42 zł (12%)
10,61
Przewidywany czas dostawy
w czwartek - 11.06.
Inne warianty dla Nivea Clay Fresh Żel pod prysznic
12,03 zł 9,83
Zestawy Nivea Clay Fresh Żel pod prysznic Wybierz z 5 dostępnych zestawów

= Żel pod prysznic 250 ml + Sufle do ciała Cherry Blossom 200 ml

Zniżka 28 %  28 %
Dostępność > 10 sztuk
45,54 zł 32,60

= Żel pod prysznic 250 ml + Mleczko do ciała Rose & Argan Oil 200 ml + Balsam do ust Labello 4,8 g Pearly Shine + roll-on Black & White 50 ml + Kosmetyczka

Zniżka 14 %  14 %
Dostępny od 1 do 3 sztuk
59,51 zł 51,40

= Żel pod prysznic 250 ml + Krem oczyszczający 3w1 Urban Skin Detox Clay Wash 150 ml + antyperspirant sprej Black & White Invisible Fresh 150 ml

Zniżka 23 %  23 %
Dostępność > 10 sztuk
47,80 zł 36,90

= Żel pod prysznic 250 ml + Sufle do ciała Cherry Blossom 200 ml

Outlet Outlet
Dostępny od 1 do 3 sztuk
27,50

= Żel pod prysznic 250 ml + Oczyszczający krem 3w1 Urban Skin Detox Clay Wash 150 ml + Antyperspirant Black & White Invisible Fresh 150 ml

Outlet Outlet
Dostępny od 1 do 3 sztuk
36,40

Opis produktu

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Typowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, również dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy. Swe charakterystyczne opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i postępowym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, że jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona. Dziś Nivea jest chronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i rąk, został sukcesywnie rozszerzony o dodatkowe produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu. Natomiast miejsce tradycyjnego kremu zajęły nowoczesne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age” seria.

Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych. Jako typowy dominujący zapach produktów Nivea została wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem syntetycznym. Ta charakterystyczna delikatna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była przez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze lubiane i chętnie kupowane. Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z serii „Body Milk”. Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu marki i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa. Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT”, z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, przeznaczona dla obu płci. Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych produktów Nivea flakon perfum otrzymał niezwykle prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Również kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana typowemu dla firmy wizerunkowi o wyłącznie dwóch barwach granatowej i białej.

Ocena

Nikt jeszcze nie ocenił!
Napisz pierwszą recenzję.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: