Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(
Ustawienia filtrów
Płeć Seria
Typ produktu
Cena
-

Nivea

Filtr

Super silne utrwalanie
Dostępność > 5 sztuk 12,18

Średnie utrwalanie
2x
Dostępność > 10 sztuk 14,66

Super silne utrwalanie
Dostępny od 1 do 3 sztuk 13,31

Wszystkie rodzaje skóry Bez ochrony SPF
Dostępność > 10 sztuk 20,47

Linie mimiczne i zmarszczki Cienie i opuchnięcia Pierwsze zmarszczki Wszystkie rodzaje skóry
Dostępność > 5 sztuk 34,76

Dostępność > 5 sztuk 24,69

Zawiera 6 produkty/ów

Żel pod prysznic 250 ml +

Dostępność > 10 sztuk 100,53

Dostępny od 1 do 3 sztuk 10,39
top cena TOP

Wysuszona Zmęczona Wszystkie wiekowe kategorie Wszystkie rodzaje skóry
Dostępność > 5 sztuk 33,88

Linie mimiczne i zmarszczki Zmarszczki Średnia ochrona SPF 16- 30
Dostępność > 10 sztuk 42,92

Włosy osłabione
Dostępność > 5 sztuk 14,21

Normalna Mieszana
Dostępność > 5 sztuk 16,11

Bez aluminium Dezodorant w spray’u
Dostępność > 10 sztuk 10,29
Zniżka 15 %  15 %

O marce Nivea

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Typowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, również dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy. Swe charakterystyczne opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i postępowym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, że jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona. Dziś Nivea jest chronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i rąk, został sukcesywnie rozszerzony o dodatkowe produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu. Natomiast miejsce tradycyjnego kremu zajęły nowoczesne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age” seria.

Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych. Jako typowy dominujący zapach produktów Nivea została wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem syntetycznym. Ta charakterystyczna delikatna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była przez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze lubiane i chętnie kupowane. Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z serii „Body Milk”. Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu marki i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa. Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT”, z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, przeznaczona dla obu płci. Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych produktów Nivea flakon perfum otrzymał niezwykle prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Również kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana typowemu dla firmy wizerunkowi o wyłącznie dwóch barwach granatowej i białej.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: