Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(
Ustawienia filtrów
Płeć Marka
  • Nivea
Seria
Kategoria
Typ produktu
Cena
-

Nivea

Filtr

Średnia ochrona SPF 16- 30
Dostępność > 10 sztuk 38,26

Super silne utrwalanie
Dostępność > 10 sztuk 12,40

Średnia ochrona SPF 16- 30
Dostępność > 10 sztuk 39,08

Średnie utrwalanie
2x
Dostępność > 10 sztuk 13,89
Zniżka 6 % - 6 %

Dostępność > 10 sztuk 13,96 zł 13,06 (-6%)

Średnia ochrona SPF 16- 30
Dostępność > 10 sztuk 38,88
Zniżka 4 % - 4 %

Dostępność > 10 sztuk 14,87

Linie mimiczne i zmarszczki Cienie i opuchnięcia Pierwsze zmarszczki Wszystkie rodzaje skóry
Dostępność > 10 sztuk 31,90

Linie mimiczne i zmarszczki Ujędrnienie i lifting Wszystkie wiekowe kategorie Wszystkie rodzaje skóry
Dostępny od 1 do 3 sztuk 34,90

O marce Nivea

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Typowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, również dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy. Swe charakterystyczne opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i postępowym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, że jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona. Dziś Nivea jest chronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i rąk, został sukcesywnie rozszerzony o dodatkowe produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu. Natomiast miejsce tradycyjnego kremu zajęły nowoczesne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age” seria.

Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych. Jako typowy dominujący zapach produktów Nivea została wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem syntetycznym. Ta charakterystyczna delikatna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była przez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze lubiane i chętnie kupowane. Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z serii „Body Milk”. Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu marki i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa. Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT”, z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, przeznaczona dla obu płci. Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych produktów Nivea flakon perfum otrzymał niezwykle prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Również kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana typowemu dla firmy wizerunkowi o wyłącznie dwóch barwach granatowej i białej.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: