Rimmel London Exaggerate 213 In The Nude Wodoodporna kredka do oczu dla kobiet 0,28 g
Odcień: 213 In The Nude

1x
Kod produktu: 44795 Dostępność > 10 sztuk
25,20 zł Oszczędzasz 14,20 zł (56%)
11,00
Przewidywany czas dostawy
w poniedziałek - 01.07.
Inne warianty dla Rimmel London Exaggerate Kredka do oczu
262 Blackest Black
16,32 zł 10,70
263 Starlit Black
24,20 zł 20,90
264 Earl Grey
16,50 zł 14,20
212 Rich Brown
15,00 zł 9,80
230 Deep Ocean
28,50 zł 10,50
261 Noir
20,30 zł 8,80
Obserwuj Niektórych produktów nie mamy aktualnie na stanie. Możesz je dodać do obserwowanych i otrzymasz od nas wiadomość, kiedy produkt będzie ponownie dostępny w sklepie.

Opis produktu

Rimmel jest brytyjskim przedsiębiorstwem o długiej tradycji wyspecjalizowanym w kosmetykach założonym w Londynie w 1820 roku przez Francuza Gerarda Rimmela perfumiarza z zawodu. Dzięki jego prekursorskim - niekonwencjonalnym jak na owe czasy marketingowym sposobom udało mu się rozbudować firmę. Międzynarodowy rozgłos firma zdobyła po kierunkiem jego synów pod koniec XIX wieku, m.in. dzięki rozbudowaniu asortymentu o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a w tym makijażu wraz z maskarą na czele. Takie produkty początkowo znajdujące głównie popyt w branży filmowej przyniosły firmie Rimmel London stale rosnącą popularność. Od momentu wykupienia firmy przez Koncern Coty w 1996 roku oblicze i asortyment firmy nieco się zmieniły, pojawiły się za to akcenty promujące brytyjskość, a w szczególności londyński styl. Do sukcesu przyczynił się z pewnością fakt, że twarzą marki stała się urzekająca i jeszcze bardziej sławna supermodelka Kate Moss. Obecnie serca wielu potencjalnych klientek w imieniu Rimmel London zdobywa dość niekonwencjonalna Rita Ora, brytyjska piosenkarka, modelka i aktorka w jednym.

W asortymencie firmy znajduje się obecnie pełna paleta kosmetyków należących do szpalt: makijaż, pielęgnacja i włosy, które są głównie adresowane do młodego pokolenia kobiecej płci.

Jednym z ostatnich produktów z sukcesem wylansowanych przez Rimmel London jest niezwykle trwała pomadka „Provocalips”, która według reklamującej ją obietnicy wyróżnia się odpornością na pocałunki w okresie 16 godzin i na dodatek nie brudzi! Takie właściwości ma ona zawdzięczać specjalnej formule dwóch warstw: po naniesieniu specjalnym aplikatorem właściwej barwiącej pomadki i odczekaniu 60 sekund pomadkę należy utrwalić specjalnym bezbarwnym błyszczykiem. Swą pełną niekoniecznie klasycznego uroku twarz reklamie pomadki użyczyła Georgia May Jagger. Charakterystyczna twarz Jagger skutecznie zwracała uwagę na produkty Rimmel London również w innych kampaniach reklamujących m.in. matujące podkłady oraz sławną maskarę.

Ocena 5.0
  • 100 %polecone przez klientów
  • 1oceny użytkowników

Opinie 1x

Opinia z Opineo.pl

za tę cene rewelacja....

Dodaj recenzję i pomóż innym w wyborze

Ostatnio oglądane

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: