Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

Odbierz dostawę za darmo

Wartość Twojego koszyka to 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 49,00 zł aby otrzymać darmową dostawę dla (Paczka W Ruchu)

0,00 zł
Dostawa za darmo
Ustawienia filtrów
Płeć
Marka
  • ASTOR
Seria Typ produktu
Cena
-

ASTOR

Filtr
Zniżka 3 % - 3 %

5x
2 inne warianty od 12,36
Zniżka 8 % - 8 %

Dodający objętości Podkreślający
1x
Dostępność > 10 sztuk 16,96 zł 15,61 (-8%)
Zniżka 10 % - 10 %

Dostępność > 10 sztuk 24,33 zł 22,00 (-10%)
Zniżka 14 % - 14 %
Zniżka 4 % - 4 %
Zniżka 4 % - 4 %
Zniżka 11 % - 11 %

Płynny Wodoodporny
Dostępność > 10 sztuk 19,73

O marce ASTOR

Pięknie być sobą – tak brzmi hasło marki Margaret Astor, firmy kosmetycznej, która popularność zdobyła na całym świecie. Została ona stworzona w 1952 w niemieckim Waldorf, w którym mieszkała rodzina Astorów. Ta bogata rodzina postanowiła po wojnie odpowiedzieć na zapotrzebowanie kobiet, które chciały podkreślać swą urodę i popłynęła na fali rozwoju gospodarczego. Zainwestowanie odpowiednio wysokich funduszy nie było problemem, ponieważ rodzina Astorów wzbogaciła się na handlu futrem i jedwabiem.

Biznesem w branży kosmetycznej zajął się Helmut Schroder. To on wprowadził markę Astor na niemiecki rynek. Zaczęto produkcję kolorowych kosmetyków, co przyczyniło się do osiągnięcia ogromnego sukcesu. Marka Margaret Astor wyszła poza granice Niemiec i zawędrowała do Hiszpanii, a w 1965 roku była już marką globalną. Wówczas przejęła ją wielka angielska fabryka kosmetyków, firma Beecham.

Już siedem lat później kosmetyki marki Astor dostępne były w ponad dwudziestu tysiącach sklepów na całym świecie. Szeroki asortyment produktów, jakim dysponowała, tylko przysparzał jej popularności. Co więcej, Astor nie spoczął na laurach i co pół roku aktualizował swoją paletę kolorów tak, by na bieżąco odpowiadać zapotrzebowaniu i gustom swoich klientów.

W 1990 roku Astor przejęła firma Benckiser, która za cel przyjęła sobie jeszcze większy rozwój marki. W ten sposób Astor była pierwszą spośród tych, które zaczęto sprzedawać w supermarketach. Ponadto nacisk położono na innowacyjne rozwiązania i wprowadzono lakier „Peel Off” oraz puder w kulkach.

W 2001 roku Astor do reklamy swoich szminek zatrudnił Monikę Bellucci. Miała ona za zadanie pomóc przy wprowadzaniu na rynek nowoczesnej szminki „Hydra Lip Colour”, która nawilża usta przez całą dobę. Mniej więcej w tym czasie wprowadzono też hasło „Jak pięknie być sobą”, które towarzyszy marce Astor aż do chwili obecnej. W 2004 roku w Polsce właśnie tym zdaniem kosmetyki Astor były reklamowe przez Annę Przybylską. Ciekawostką jest, że od 2010 roku dyrektorem artystycznym marki Astor jest modelka Heidi Klum.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: