Odbierz żel pod prysznic Gabriella Salvete w prezencie do zakupu kosmetyków do ciała od 19 zł!

Zgłoś reklamację lub zwrot

Zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwania? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo i przyjemnie – zaczynamy!

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłac towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@elnino-parfum.pl. Rozstrzygniemy takie przypadki indiwidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.

Na początek proszę wybrać czy będzie to reklamacja (produkt jest wadliwy lub uszkodzony) czy odstąpienie od umowy (produkt jest w porządku ale po prostu chcą go Państwo zwrócić). W następnym kroku poprosimy o informacje i dane, które pozwolą nam przeprowadzić proces reklamacji jak najszybciej. Na końcu pojawi się numer zgłoszonej reklamacji lub odstąpienia od umowy.

Numer zgłoszenia proszę napisać na kartce, którą należy potem umieścić w paczce z odsyłanym produktem. Przesyłkę proszę nadać bez pobrania na adres:

#numer zgłoszenia
Magazyn DPD/El nino parfum s.r.o.
Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych
Polska

Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.

 

Zamówienia, które nie zostały jeszcze odesłane z magazynu lub są w trakcie doręczenia, nie mogą być anulowane poprzez formularz na stronie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@elnino-parfum.pl. 

Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: