Zgłoś reklamację lub zwrot

Zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwania? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo i przyjemnie – zaczynamy!

W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłac towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@elnino-parfum.pl. Rozstrzygniemy takie przypadki indiwidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.

Na początek proszę wybrać czy będzie to reklamacja (produkt jest wadliwy lub uszkodzony) czy odstąpienie od umowy (produkt jest w porządku ale po prostu chcą go Państwo zwrócić). W następnym kroku poprosimy o informacje i dane, które pozwolą nam przeprowadzić proces reklamacji jak najszybciej. Na końcu pojawi się numer zgłoszonej reklamacji lub odstąpienia od umowy.

 

Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.

 

Zamówienia, które nie zostały jeszcze odesłane z magazynu lub są w trakcie doręczenia, nie mogą być anulowane poprzez formularz na stronie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@elnino-parfum.pl. 

Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie. Szukasz dokładnych informacji o odstąpieniu od umowy? Te znajdziesz w regulaminie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: