Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

Prada

Filtr
Zniżka 35 %  35 % Outlet Outlet top cena TOP
Zniżka 37 %  37 % top cena TOP

cytrusowo-aromatyczny
2x
4 inne warianty od 156,70
Zniżka 21 %  21 %

1x
3 inne warianty od 161,90
Zniżka 63 %  63 %

Dostępność > 10 sztuk 172,99 zł 64,50 (-63%)
Zniżka 54 %  54 % Outlet Outlet top cena TOP

orientalno-waniliowy
6 wariantów od 156,90
Zniżka 13 %  13 %

orientalno-korzenny
5x
3 inne warianty od 164,90
Zniżka 13 %  13 %

orientalno-waniliowy
4 inne warianty od 174,93
Zniżka 6 %  6 % Outlet Outlet
Zniżka 32 %  32 % top cena TOP
Zniżka 18 %  18 % Outlet Outlet top cena TOP

kwiatowo-owocowy-gurman
4 inne warianty od 114,90
Zniżka 14 %  14 %
Zniżka 14 %  14 %

kwiatowo-owocowy-gurman
Dostępność > 10 sztuk 106,95 zł 91,97 (-14%)
Zniżka 6 %  6 %

Dostępność > 10 sztuk 73,50 zł 68,90 (-6%)

Dostępność > 10 sztuk 236,90
Zniżka 28 %  28 % top cena TOP
Zniżka 32 %  32 % top cena TOP

orientalno-fougere
Dostępność > 10 sztuk 347,99 zł 237,40 (-32%)
Zniżka 6 %  6 %

Dostępność > 10 sztuk 235,90 zł 222,90 (-6%)
Zniżka 7 %  7 %
Zniżka 11 %  11 % Outlet Outlet

O marce Prada

Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój niewielki sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość szybko zdecydowali się na wybór nazwy dla swojego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada. W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu. Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do używania symbolu królewskich węzłów domu Savoye.

Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku. Wylansowane przez nią błyszczące czarne torebki nie tylko rozsławiły markę Prada, ale też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej tradycyjnym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym stylowym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada została przyjęta w poczet firm o randze światowej. Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, ale też finezyjne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej marki. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony.

Stosunkowo niedawno do programu produktów dołączyły także perfumy. W 2004 pojawiły się na rynku perfumy o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man”. Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum damskich „Infusion”, która doczekała się wielu wariantów: obok „Infusion d'Iris” znajdziemy także „Infusion de Fleur d'Oranger”, „Infusion de Tubereuse”, „Infusionde Vetiver” oraz dla mężczyzn: „Infusion d'Homme”.Warto także wspomnieć o lubianych kreacjach „Amber” i linii „Candy”.

Ta ostatnia kreacja z 2011 roku doskonale oddaje charakter wielu produktów tej marki: jest wyszukanym zapachem w luksusowym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten zapach na bazie zdecydowanych aromatów piżma, styraksu, wanilii i karmelu. Stosownie do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i ciekawym rozwiązaniu kolorystycznym. Podczas gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum. Całości dopełnia opaska w ostrym różowym kolorze w górnej części flakonu oraz złote dodatki: dekoracyjny napis i dozownik w kształcie płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, że te perfumy są przeznaczone tylko dla kobiet samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: