Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(
Ustawienia filtrów
Płeć Marka
  • Prada
Seria Typ produktu
Cena
-

Prada

Filtr
Zniżka 7 % - 7 %
Zniżka 7 % - 7 %

Dostępność > 10 sztuk 277,99 zł 258,99 (-7%)

Dostępność > 10 sztuk 59,76
Zniżka 7 % - 7 %

Dostępność > 10 sztuk 276,13

Bez aluminium Dezodorant w sztyfcie
Dostępny od 1 do 3 sztuk 64,77

Dostępny od 3 do 5 sztuk 245,99
Zniżka 3 % - 3 %

2 inne warianty od 192,96
Zniżka 8 % - 8 %

5x
2 inne warianty od 179,90
Zniżka 4 % - 4 % Outlet Outlet
Zniżka 6 % - 6 %

Dostępny od 1 do 3 sztuk 222,99 zł 209,79 (-6%)
Zniżka 5 % - 5 % Outlet Outlet
Zniżka 7 % - 7 %

O marce Prada

Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój niewielki sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość szybko zdecydowali się na wybór nazwy dla swojego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada. W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu. Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do używania symbolu królewskich węzłów domu Savoye.

Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku. Wylansowane przez nią błyszczące czarne torebki nie tylko rozsławiły markę Prada, ale też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej tradycyjnym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym stylowym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada została przyjęta w poczet firm o randze światowej. Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, ale też finezyjne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej marki. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony.

Stosunkowo niedawno do programu produktów dołączyły także perfumy. W 2004 pojawiły się na rynku perfumy o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man”. Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum damskich „Infusion”, która doczekała się wielu wariantów: obok „Infusion d'Iris” znajdziemy także „Infusion de Fleur d'Oranger”, „Infusion de Tubereuse”, „Infusionde Vetiver” oraz dla mężczyzn: „Infusion d'Homme”.Warto także wspomnieć o lubianych kreacjach „Amber” i linii „Candy”.

Ta ostatnia kreacja z 2011 roku doskonale oddaje charakter wielu produktów tej marki: jest wyszukanym zapachem w luksusowym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten zapach na bazie zdecydowanych aromatów piżma, styraksu, wanilii i karmelu. Stosownie do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i ciekawym rozwiązaniu kolorystycznym. Podczas gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum. Całości dopełnia opaska w ostrym różowym kolorze w górnej części flakonu oraz złote dodatki: dekoracyjny napis i dozownik w kształcie płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, że te perfumy są przeznaczone tylko dla kobiet samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: