Prada

Filtr
Zniżka 52 %  52 % top cena TOP

cytrusowo-aromatyczny
2x
4 inne warianty od 156,82
Zniżka 21 %  21 %
Zniżka 39 %  39 % Outlet Outlet top cena TOP
Zniżka 56 %  56 % top cena TOP

orientalno-waniliowy
5 wariantów od 144,29
Zniżka 27 %  27 % top cena TOP
Zniżka 23 %  23 % top cena TOP

kwiatowo-owocowy-gurman
4 inne warianty od 119,49
Zniżka 17 %  17 % Outlet Outlet top cena TOP
Zniżka 36 %  36 %

orientalno-fougere
Dostępność > 10 sztuk 347,99 zł 222,69 (-36%)

drzewno-korzenny
Dostępność > 10 sztuk 274,41 zł 268,84 (-2%)
Zniżka 15 %  15 %

2x
2 inne warianty od 113,79
Zniżka 21 %  21 %

orientalno-drzewny
2 inne warianty od 207,39
Zniżka 12 %  12 %

orientalno-waniliowy
3 inne warianty od 162,09
Zniżka 21 %  21 %

orientalno-waniliowy
3 inne warianty od 192,73
Zniżka 26 %  26 %

orientalno-kwiatowe
2 inne warianty od 183,39
Zniżka 28 %  28 %

kwiatowo-owocowy-gurman
4 inne warianty od 100,69
Zniżka 21 %  21 %

orientalno-korzenny
5x
2 inne warianty od 156,59

O marce Prada

Początki znanego dziś na całym świecie domu mody Prada były związane z Mediolanem. Tam właśnie swój niewielki sklepik z wyrobami skórzanymi w 1913 otworzyli dwaj bracia: Mario i Martino Prada, którzy dość szybko zdecydowali się na wybór nazwy dla swojego przedsiębiorstwa odtąd znanego jako Fratelli Prada. W asortymencie znalazły się rękawiczki, torby i walizki, które do dziś stanowią ważną część asortymentu. Gdy w 1919 bracia Prada dostąpili zaskakującego zaszczytu i zostali wybrani jako dostawcy dworu królewskiego oznaczało to rozwój przedsiębiorstwa i wzrost jego prestiżu. Temu wyróżnieniu Prada zawdzięcza także prawo do używania symbolu królewskich węzłów domu Savoye.

Prawdziwie ekscytująca okazała się być jednak epoka Prady, gdy przedsiębiorstwo w trzecim pokoleniu przejęła w swe ręce Muccia Prada w 1978 roku. Wylansowane przez nią błyszczące czarne torebki nie tylko rozsławiły markę Prada, ale też zmieniły jej oblicze. Produkty o raczej tradycyjnym charakterze stopniowo ustąpiły miejsca wyszukanym stylowym kreacjom, jak czarny plecak z nylonu Pocone, dzięki którym Prada została przyjęta w poczet firm o randze światowej. Dziś Prada to nie tylko torebki z najwyższych półek, ale też finezyjne buty, ubrania i cała gama akcesoriów włącznie z nie mniej pożądanymi okularami tej marki. Zainteresowani znajdą także w sklepach Prady komórki i smartphony.

Stosunkowo niedawno do programu produktów dołączyły także perfumy. W 2004 pojawiły się na rynku perfumy o nazwie identycznej z domem mody. W 2006 roku pojawił się także ich męski odpowiednik „Prada Man”. Ostatnimi nowościami na rynku okazała się być linia perfum damskich „Infusion”, która doczekała się wielu wariantów: obok „Infusion d'Iris” znajdziemy także „Infusion de Fleur d'Oranger”, „Infusion de Tubereuse”, „Infusionde Vetiver” oraz dla mężczyzn: „Infusion d'Homme”.Warto także wspomnieć o lubianych kreacjach „Amber” i linii „Candy”.

Ta ostatnia kreacja z 2011 roku doskonale oddaje charakter wielu produktów tej marki: jest wyszukanym zapachem w luksusowym, ekstrawaganckim opakowaniu. Wylansowała je Daniela Andrier, komponując ten zapach na bazie zdecydowanych aromatów piżma, styraksu, wanilii i karmelu. Stosownie do tego orientalnego zapachu wybrano flakon: cylinder o smukłych proporcjach i ciekawym rozwiązaniu kolorystycznym. Podczas gdy dno flakonu jest zabarwione na czerwono, jego wnętrze wypełnia ciepła żółć perfum. Całości dopełnia opaska w ostrym różowym kolorze w górnej części flakonu oraz złote dodatki: dekoracyjny napis i dozownik w kształcie płaskiego kapelusza. Reklamowy spot z Lea Seydoux uzmysławia jednoznacznie, że te perfumy są przeznaczone tylko dla kobiet samoświadomych, które wiedzą, czego chcą i które bez zastanowienia po to sięgają.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: