Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

Odbierz dostawę za darmo

Wartość Twojego koszyka to 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 49 zł a , aby otrzymać darmową dostawę dla (InPost Paczkomaty, Paczka W Ruchu)

0,00 zł
Dostawa za darmo
Produkty w promocji 8% - Wyjątkowe zestawy prezentowe od L´Oréal Paris.
Ustawienia filtrów
Płeć Marka
  • KENZO
Seria Kategoria
Typ produktu
Cena
-

Promocje KENZO

Filtr
top cena Darmowa dostawa
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 5 sztuk 147,50 zł 141,02 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 142,96 zł 136,96 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 177,57 zł 170,40 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 5 sztuk 160,65 zł 154,16 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępny od 1 do 3 sztuk 85,82 zł 81,94 (-5%)
Zniżka 5 % top cena Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 95,08 zł 90,75 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 117,50 zł 112,39 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 117,03 zł 111,98 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 119,21 zł 114,09 (-5%)
Zniżka 5 % Darmowa dostawa

Dostępny od 1 do 3 sztuk 179,01 zł 171,78 (-5%)

O marce KENZO

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej marki, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i tajemnicze nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. in. niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego. Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompozycją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki.

Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i równie różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny kształt oraz dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei typowe dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To piękny sen i przesłanie w jednym...

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: