Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

Odbierz dostawę za darmo

Wartość Twojego koszyka to 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 299,00 zł aby otrzymać darmową dostawę dla (Kurier DPD)

0,00 zł
Dostawa za darmo

Reklamacje

Reklamacje dotyczące towarów

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Magazyn DPD/El nino parfum s.r.o., Uczniowska 34, 58-306 Wałbrzych, info@elnino-parfum.pl
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
  6. Formularz reklamacji towaru można pobrać tutaj.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:  info@elnino-parfum.pl, Magazyn DPD/El nino parfum s.r.o., Uczniowska 34, 58-306 Wałbrzych, lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  4. Formularz reklamacji świadczenia usług drogą elektroniczną można pobrać tutaj.

Dane przedsiębiorcy

El nino parfum s.r.o.
Prazska 1816
50 901 Nova Paka
NIP: CZ25292285
KRS: HK,C,13548
REGON : 25292285
tel:  022-2012966
e-mail:  info@elnino-parfum.pl

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Klient będący konsumentem ma możliwość ze skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: