Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(
Prezent GRATIS - balsam do ust EOS Sweet Mint przy zakupach za min. 89 zł
Ustawienia filtrów
Płeć Marka
  • Jennifer Lopez
Seria Typ produktu
Cena
-

Jennifer Lopez

Filtr
Marka: Jennifer Lopez
Black Friday Zniżka 16 %

Dostępność > 10 sztuk 20,66 zł 17,48 (-16%)
Black Friday Zniżka 4 %

Dostępność > 5 sztuk 95,30 zł 91,78 (-4%)
Black Friday Zniżka 4 %
Black Friday Zniżka 4 %

Dostępność > 5 sztuk 26,66 zł 25,68 (-4%)
Black Friday Zniżka 4 %

1x
Dostępność > 10 sztuk 50,64 zł 48,81 (-4%)
Black Friday Zniżka 4 %

Dostępność > 5 sztuk 98,07 zł 94,45 (-4%)
Black Friday Zniżka 4 %

Dostępny od 3 do 5 sztuk 44,09 zł 42,44 (-4%)
Black Friday Zniżka 4 %

Dostępność > 5 sztuk 70,25 zł 67,65 (-4%)

O marce Jennifer Lopez

Gdy Jennifer Lopez, obecnie uznana gwiazda muzyki i filmu, przyszła na świat w 1969 roku w biednej dzielnicy Nowego Yorku, nic ni wskazywało na to, że zdobędzie światową sławę. Pierwsze kroki na estradach głównie nocnych klubów stawiała jako profesjonalna tancerka. Dzięki wykształceniu, jakie otrzymała w tym kierunku jednocześnie udzielała lekcji tańca, by związać koniec z końcem, nim udało jej się podpisać pierwszy muzyczny kontrakt. Odpowiedzialnym za jej sukces 80 mln sprzedanych płyt i listy filmografii obejmującej ponad 40 filmów z okresu 30 lat wielu czyni gorący temperament Jennifer Lopez, który ma zawdzięczać swym latynoamerykańskim rodzicom. Trudno jednak sobie wyobrazić, że można by go osiągnąć bez odpowiedniego nakładu pracy i samozaparcia.

Jak wiele prominentnych osób przed nią Jennifer Lopez nie cofnęła się przed propozycją wylansowania dzięki swemu znanemu nazwisku również damskich strojów. Przygodę ze światem mody oficjalnie Jennifer Lopez rozpoczęła w 2001 roku, kiedy to na rynku pojawiła się jej własna linia mody „JLO by Jennifer Lopez”. Obejmowała ona dość bogaty asortyment, w którym obok ubrań znalazły się buty i kosmetyki. „Sweetface” Lopez nazwała kolejną linie mody z 2005 roku.

Stąd był już tylko krok do wylansowania własnych perfum. Pierwsze pojawiły się wprawdzie w 2002 roku pod nazwą „Glow”, ale jak sama Lopez to wielokrotnie podkreślała w wywiadach, były one częścią jej dużo wcześniejszego marzenia na wykreowanie ubiorów i korespondujących z nimi akcesoriów. Perfumy te powstały przy współpracy z firmą Coty z którą Lopez później jeszcze odnosiła kolejne sukcesy. O swym pomyśle na nie Lopez mówiła: I wanted „Glow” to be fresh and clean, but still sexy and sensual (...) - miały być świeże, czyste, a jednocześnie seksowne i zmysłowe. W ten sposób Lopez przetarła szlak dla obowiązującego trendu lansowania perfum przez znane osobistości z show-biznesu.

Następnymi perfumami Jennifer Lopez były „Still” oraz „Live” z 2003 i 2005 roku. Kreacja z 2008 roku to pierwsze męskie perfumy marki Lopez. Ilość sprzedanych egzemplarzy świadczy niezawodnie, że wykreowana przez Jennifer Lopez linia perfum została bardzo dobrze przyjęta i stała się znaczącym sukcesem na rynku perfumeryjnym.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: