Lolita Lempicka

Filtr

O marce Lolita Lempicka

<p>Dom Mody Lolita Lempicka zaistniał na początku lat osiemdziesiątych: pierwszy paryski pokaz kolekcji odbył się w 1983 roku, rok później pierwsi goście i kupujący przekroczyli progi butiku tej marki. Autorką kolekcji była Josiane Maryse Pividal, która zaczerpnęła swój pseudonim po części z powieści Valdimira Nabokova oraz po części od imienia polskiej malarki Tamary de Lempicka. Jak sama chętnie wielokrotnie to podkreślała od wczesnych lat dzieciństwa lubiła malować i szyć ubranka dla swych lalek. W ten sposób miało się zrodzić marzenie o przyszłym zawodzie. Przy czym wybór nazwy dla jej domu mody jest wiele mówiący: zawsze chętnie szukała inspiracji w minionej kulturze, sztuce, w tym szczególnie modzie kobiecej lat czterdziestych.</p> <p>Pierwsze perfumy lansowane tym imieniem pojawiły się na rynku w 1997 roku. Niezmienną strategią stały się liczne wznowienia produktów, które wcześniej dobrze zostały przyjęte. Ponadto wszystkie wyróżniają się oryginalnymi flakonami, stylizowanymi na przedmioty luksusu o dużej dekoracyjności i użyciu złota. Z czasem lansowanie nowych perfum stało się w domu mody Lolita Lempicka niemal równie ważne, jak projektowanie ubrań. Perfumy najczęściej pakowane są w fantazyjne kolorowe pudełka o kształcie zgrabnej kostki z charakterystycznym białym nieregularnym polem środkowym.</p> <p>Sukces perfum „Lolita Lempicka” inspirował do następnych edycji i zaowocował całym szeregiem nowych wersji tych perfum. Rozpoznawalne są one po charakterystycznym flakonie w kształcie jabłka ze złotym napisem nazwy. Przy czym szklane flakony różnią się czasem barwą, czasem tylko kolorem zawartości.</p> <p>„Si Lolita” to kolejny przykład udanych perfum, który powstał dzięki kreatywności Christine Nagel. Wyróżnia je niezwykły egzotyczny zapach otwarty przez świeży aromat mandarynki i zmysłowy bergamoty. Niespotykany jest również szklany flakon o dość nieregularnych, fantazyjnych kształtach dopiero w drugim momencie rozpoznawalnych jako liść przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny.</p> <p>„Au Masculin” jest zapachem stworzonym dla mężczyzn o ciekawej kombinacji fiołków z lakrycą, rumem i migdałami.</p> <p>Nową twarzą lansująca dla marki Lolita Lempicka ekskluzywne produkty fragrance stała się charakterystyczna Elle Fannig, która m.in. wystąpiła w intrygującym spocie reklamy na łonie dzikiej natury w konfrontacji z królem tutejszych lasów – z nie mniej nie więcej jak z jeleniem.</p>
Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: