Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

Odbierz dostawę za darmo

Wartość Twojego koszyka to 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 49,00 zł aby otrzymać darmową dostawę dla (Paczka W Ruchu)

0,00 zł
Dostawa za darmo
Ustawienia filtrów
Płeć
Marka
  • Nina Ricci
Seria Typ produktu
Cena
-

Nina Ricci

Filtr
Zniżka 8 % - 8 % Darmowa dostawa
Zniżka 9 % - 9 % Darmowa dostawa
Zniżka 7 % - 7 % top cena TOP Darmowa dostawa
Zniżka 11 % - 11 % Darmowa dostawa
Darmowa dostawa
Zniżka 15 % - 15 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 155,00 zł 131,99 (-15%)
Zniżka 6 % - 6 % Darmowa dostawa

Dostępność > 10 sztuk 31,81
Darmowa dostawa

Dostępny od 3 do 5 sztuk 133,82
Zniżka 4 % - 4 % Darmowa dostawa
Zniżka 10 % - 10 % Darmowa dostawa

O marce Nina Ricci

Maria Adelaide Nielli, mieszkająca od dzieciństwa w Paryżu Włoszka założyła w 1932 roku dom mody znany wszystkim pod nazwą Nina Ricci. O ile sama Nina Ricci znana była ze swoich projektów ubrań z lekkich i drogich tkanin, bogato dekorowanych, często z dodatkiem koronki, prawdziwą sławę na cały świat rozwijającej się firmie zapewnił jednak dopiero Roberto Ricci, jej syn. Przejął on zarządzanie domem mody od połowy lat czterdziestych. W tym intensywnym okresie powojennym pojawiły się na rynku pierwsze perfumy wylansowane przez Ricci. Był to początek całej serii ogromnych sukcesów perfum Ricci, które w okresie największej świetności domu mody stanowiły ni mniej ni więcej jak o 1/3 całości dochodów. Od 1998 roku dom mody jest w posiadaniu hiszpańskiego koncernu Puig S.L. i święci sukcesy do dziś. W sumie dotąd na liście znanych perfum Ricci znajduje się 50 kreacji.

Pierwszymi perfumami wylansowanymi przez dom mody Nina Ricci w 1946 roku była kreacja „Coeur Joie” o kwiecistych nutach autorstwa znanej i cenionej Germaine Cellier. Ciekawymi akcentami tej kompozycji były bergamota obok irysu, jaśminu, fiołka i róży. Ten bukiet otrzymał niepowtarzalny flakon o formie przypominającej słodkie ciastko w kształcie serca z wycinanym środkiem. Wizerunek złotych perfum wypełniających ten delikatny flakon przeszedł do historii perfumiarstwa i obecnie jest przedmiotem poszukiwań niestrudzonych fanek.

Druga kreacja Nina Ricci pod nazwą „L'Air du Temps”, która pojawiła się na rynku już dwa lata później była efektem współpracy Roberta Ricci i znanego perfumiarza Françisa Fabrona. Perfumy te miały więcej szczęścia, bo z racji niegasnącego popytu są nadal dostępne na rynku i doczekały się ponadto rozszerzenia o kolejne wersje. Ten kwiatowy zapach zyskał uznanie m.in. dzięki ciekawemu połączeniu goździka z morelą, różą i bergamotą już w nucie wstępnej. W nucie serca rozkwita za to imponujący bukiet kwiatów od fiołka po egzotyczną orchideę. „L'Air du Temps” zostały ubrane w zgrabny kulisty flakon o nieregularnej, lekko falistej powierzchni i zamknięciu o kształcie fantazyjnego szklanego papilota. Nowa edycja tych perfum pojawiła się w 2011 roku w wersji nieco lżejszej zapachowej, nowocześniejszej autorstwa uznanej Luise Turner i Michela Girarda. Flakon o identycznej formie z pierwotnym klasykiem wypełniają perfumy o szlachetnej jasnej barwie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: