Menu
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty :(

Odbierz dostawę za darmo

Wartość Twojego koszyka to 0,00 zł.

Kup jeszcze produkty za 299,00 zł aby otrzymać darmową dostawę dla (Kurier DPD)

0,00 zł
Dostawa za darmo

Nina Ricci

Filtr
Zniżka 10 %  10 % top cena TOP
Zniżka 19 %  19 % top cena TOP
Zniżka 7 %  7 %
Zniżka 4 %  4 %

Dostępność > 10 sztuk 141,99 zł 135,91 (-4%)
Zniżka 55 %  55 % top cena TOP
Zniżka 7 %  7 %

Dostępność > 10 sztuk 33,37
Zniżka 8 %  8 % Nowość N

Dostępność > 10 sztuk 185,67 zł 170,99 (-8%)

O marce Nina Ricci

Maria Adelaide Nielli, mieszkająca od dzieciństwa w Paryżu Włoszka założyła w 1932 roku dom mody znany wszystkim pod nazwą Nina Ricci. O ile sama Nina Ricci znana była ze swoich projektów ubrań z lekkich i drogich tkanin, bogato dekorowanych, często z dodatkiem koronki, prawdziwą sławę na cały świat rozwijającej się firmie zapewnił jednak dopiero Roberto Ricci, jej syn. Przejął on zarządzanie domem mody od połowy lat czterdziestych. W tym intensywnym okresie powojennym pojawiły się na rynku pierwsze perfumy wylansowane przez Ricci. Był to początek całej serii ogromnych sukcesów perfum Ricci, które w okresie największej świetności domu mody stanowiły ni mniej ni więcej jak o 1/3 całości dochodów. Od 1998 roku dom mody jest w posiadaniu hiszpańskiego koncernu Puig S.L. i święci sukcesy do dziś. W sumie dotąd na liście znanych perfum Ricci znajduje się 50 kreacji.

Pierwszymi perfumami wylansowanymi przez dom mody Nina Ricci w 1946 roku była kreacja „Coeur Joie” o kwiecistych nutach autorstwa znanej i cenionej Germaine Cellier. Ciekawymi akcentami tej kompozycji były bergamota obok irysu, jaśminu, fiołka i róży. Ten bukiet otrzymał niepowtarzalny flakon o formie przypominającej słodkie ciastko w kształcie serca z wycinanym środkiem. Wizerunek złotych perfum wypełniających ten delikatny flakon przeszedł do historii perfumiarstwa i obecnie jest przedmiotem poszukiwań niestrudzonych fanek.

Druga kreacja Nina Ricci pod nazwą „L'Air du Temps”, która pojawiła się na rynku już dwa lata później była efektem współpracy Roberta Ricci i znanego perfumiarza Françisa Fabrona. Perfumy te miały więcej szczęścia, bo z racji niegasnącego popytu są nadal dostępne na rynku i doczekały się ponadto rozszerzenia o kolejne wersje. Ten kwiatowy zapach zyskał uznanie m.in. dzięki ciekawemu połączeniu goździka z morelą, różą i bergamotą już w nucie wstępnej. W nucie serca rozkwita za to imponujący bukiet kwiatów od fiołka po egzotyczną orchideę. „L'Air du Temps” zostały ubrane w zgrabny kulisty flakon o nieregularnej, lekko falistej powierzchni i zamknięciu o kształcie fantazyjnego szklanego papilota. Nowa edycja tych perfum pojawiła się w 2011 roku w wersji nieco lżejszej zapachowej, nowocześniejszej autorstwa uznanej Luise Turner i Michela Girarda. Flakon o identycznej formie z pierwotnym klasykiem wypełniają perfumy o szlachetnej jasnej barwie.

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat: